november

I helgen hade jag jätte kul på jobbet, även fast det var regnigt och hela jag var dränkt av lera. ;) haha men så blir det om man väljer att gå genom stallet en regnig dag.. Men nästa gång ska jag nog ta med extra kläder som jag kan ha sen när jag ska åka hem. Det känns inte så trevligt att sitta på tåget helt lerig och blöt. hehe.

Pasco och Balto. De var där i helgen. (: Jag fastna för Balto direkt. Han var riktigt riktigt mysig. Pasco har jag träffat förut, han träffade jag när jag hade praktik på hunddagiset i stan. Och sen så har jag ju åkt dit och hälsat på, på nästan alla mina lov och studiedagar. hihi det är trevligt där. SÅ Pasco visste jag vem det var... Jag älskar att vara på Acquilas hunddagis i stan och på hotellet i kungsängen. Det är så mysigt där och jag tycker verkligen att det är värt det att vakna tidigt på morgonen även fast jag har lov/helg. Jag har ju så kul med hundarna..

Musse och Axzana
, "bossens" hundar. Dom är ju där också, och dom har jag fastnat väldigt mycket för. Myshundar. Tänkte faktist lägga upp lite bilder på dom nu.

Jaa.. nu blev det ju mest bilder på mussepusse.
Axzana får vara med på bild ännu mer nästa gång. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0